söndag

Och så är snart det här lovet slut. Men jag kan inte säga att jag har haft en dålig vecka för den kunde inte ha blivit bättre! I trosdags kom som sagt ida till mig vi drog till statoil vid 2 på natten o köpte cola o godis sen kollade vi på Dear John. Tror vi somnade vid 5 haha. I fredas blev det att vara med madde, ida, kim, jesper och jesper. Sen sov ida o madde här. O igår sov jag hos natha. Så det ska bli tomt att sova själv idag har nästan inte gjorde det på hela lovet men vafan jag får hela sängen för mig själv :) nej nu ska jag plugga lite till..


bilder från sthlm



Fredag


Kommentarer
Postat av: madeleine

men guud michelle.. du kunde inte tagit lite finare bilder från sthlm, kan du inte klippa bort mig iaf <3

2010-11-07 @ 19:41:18
URL: http://madeleiineanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha du de vart inga fina bilder. haha vem är det som spanar in vems bak igentligen xd <3

2010-11-07 @ 20:01:03
URL: http://michellepl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0