Helgen

Blev hemma idag för jag är så himmla förkyld. Men lite senare ska jag hem till min mormor och sen ska jag väll plugga lite, måste lämna in en filmanalys imorgon som jag inte fattar nånting av. Och trivs jätte bra i skolan nu, klassen är skit bra och schemat är helt okej så jag ska verkligen inte klaga.

Vet inte vad jag ska skriva mer men jag har haft en skit bra helg.
I fredags va jag med madde o då va vi ute ett tag och sen gick vi hem till mig o kolla på idol. I lördags va jag med henne igen o då gick vi på stan sen hämta vi wilma och så va jag barnvakt ett tag, efter de träffa jag ida och vi va med några o så. Och sen sov hon här och i igår tog vi de bara lugnt. Aja nu orkar jag inte skriva mer men nått inlägg kommer det kanske upp lite då och då pusshej..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0