Grattis ida <3

Måste börja med at säga att min uppdatering  har vart sämst men nu blir det ändring på det.
Min jul har vart jätte bra! Jag fick en ny mobil, kläder, pengar, morgonrock, toffler, plattång med locktång, smink, en ring, godis, trisslotter, biobiljetter, en film, parfym och lite annat smått, är jätte nöjd   Men mobilen var helt klart BÄST!
Imorgon ska jag till sthlm, Vi ska äta middag hos farmor så då får jag julklappar av henne och av min farbror. Sen tar Ida tåget upp på måndag så ska vi gå på stan   Sen på kvällen tar vi tåget hem.
Och idag tror jag att pappa och jag åker till tuna park sen vid 3 ska jag hem till födelsedagsbarnet och ikväll ska jag på bio med mamma o gänget
Men nu ska jag försöka lära mig hur man lägger in filmer på min mobil kisses


Kommentarer
Postat av: missbill

HeJ jätte fin blogg! så mysigt litet kryp in:) har du haft en bra jul?

2009-12-26 @ 17:03:14
URL: http://sarabillstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0