lördag kväll

Nu är jag hemma från bion. Jag var och såg götakanal 3 den var ganska bra men trodde faktist att den skulle vara bättre. Haha och den vart inte bättre av att en 5årig kille skulle gå ut och in hela tiden. Vi fick resa oss upp 6 ggr (jag räknade) en gång sa han att han skulle på toan men då kom han ut med största storleken på popcornen och sen skulle han på toan igen men han kom in med godis, Sen skulle han på toan flera ggr till och kom in med mer godis och dricker men hans mamma vägde över 100 kg så hon åt upp allt, klart att killen ville köpa mer då.
Anyway så var jag på tunapark med ida innan där köpte jag 3 tröjer för bara 330 kr. Skit billigt  Älskar rean!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0