Nyår

Det här blir nog sista inlägget år 2009. Det ska bli skönt med ett nytt år men sammtidigt blir det nog ingen skillnad. Jag har hunnit med mycket det här året jag har fått nya kompisar men jag har även tappat en hel del. Men man märker vilka som är riktiga vänner och vilka som är falska. Och dem jag har nu skulle jag inte vilja tappa för allt i världen. Så jag hoppas att 2010 blir ett toppen år   

Själv slutar jag 2009 med ida men innan 12 slaget blir det middag hemma hos pappas kompis.

Hoppas ni får ett bra slut på 2009 puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

ska inte ida fira med sin pojkvän?

2009-12-31 @ 16:11:24
Postat av: Daniella

gott nytt år ;) lite efter men aja, <3

2010-01-05 @ 00:33:27
URL: http://www.daniellawahlbom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0