sommarloooov

Oj har inte skrivit sen i fredags.. Men igår iaf vaknade jag av att natha ringde och sa att hon var på akuten för hon har tydligen brutit benet o det är ju skit bra med tanken på att hon har ett barn som är 2 år. Så nu blir det att hjälpa henne så ofta jag kan. Sen jobbade jag typ 4 timmar och på kvällen drog jag o ida till vilsta sen träffade vi daniel o markus.
Och idag gick vi upp kl 6 för båda började 7. Det här var tydligen våran sista dag. Men jag ska dit imorgon oxå och kolla igenom mina timmar o grejer. Sen drog vi iaf ut med båten (bilder kommer sen när ida har skickat) Och efter det drog jag hem till syrran o hjälpte henne lite grann. Haha konstigt att jag inte har haft tid att blogga?

Ska fan gå o lägga mig snart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0