Tråkigt väder

Jag som trodde att jag bara skulle vara hemma och ha ont i huvet idag men så blev det inte. Först ringde Natha vid 12 o frågade om jag kunde vara barnvakt i en timme och några min efter det ringde Peter o frågade om jag kunde åka dit o jobba innan jag skulle vara barnvakt så jag hade fullt upp på dan. Skönt att man har fått nått gjort idag iaf!
Kollade på världens äckligaste skräckfilm med Natha idag btw. Shit kommer inte kunna sova ikväll...
Den handlade typ om en tjej som somnade på en tunnelbanestation (stavas?) och vaknade upp några timmar senare inlåst på station. Sen var det typ en äcklig kille som dödade alla där. Nej nu ska jag sluta tänka på den haha.
Vet inte riktigt när jag ska jobba imorgon men det återstår att se pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0