(Y) & (N)



  • Solsemester till vintern.. tänk er att åka bort från kalla Sverige till t.ex Thailand o sola o bada där medans alla andra är kvar här, ganska så lockande  (Y)
  • Frukt gillar vi oxå mke bättre att ta ett äpple ist för att proppa i sig en påse med godis ;)
  • Andra avenyn gillar vi ju oxå elr ja iaf jag o ni som inte kollar på det så är det på tisdagar kl 21.00

 




  • Alla måste ju hålla med om att vakna till det gråa höstvädret inte är särskilt lockande.
  • Grissjukan värkar ju inte heller särsklit kul elr klart man vill vara hemma i 2 veckor men jag tackar ändå nej till det.
  • Spotify reklam gillar vi inte heller o det tror jag nästan alla håller med mig om? 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0