ett steg närmare studenten

Vaknade halv 8 idag och då hade pappa försovit sig så jag fick ta hand om all tvätt. Sen gick jag upp, åt en snabb frukorst och fixade mig lite snabbt. Det regnade idag så jag tog moppen till nathas pappa sen gick jag till skolan. Idag fick vi intervjua  varandra och sen berätta om den för klassen. Sen fick vi massa meningar på ett papper och så skulle man gå runt i klassen och ta reda på vem som hade skrivit vad. Det var ganska roligt! Det stod typ jag har ingen blindtarm och jag är rädd för fjärilar. Efter lunchen tog vi kort. Vi får våra kort om typ en måndag så vi kommer in i skolan. Klassen verkar bra och nu börjar jag hitta mer i skolan så det känns bättre idag. Vi träffade  2orna idag oxå och dom svarde på massa frågor.

Jag är skit förkyld o jag hoppas det går över snart för jag vill inte missa första veckan. Nu ska jag göra chai latte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0