Lagom trött

heeeello har nu kommit hem från en jätte seg dag i skolan. Vi började kl 8.20 med Eng/so i 2 timmar. sen hade vi hål timme innan lunch ganska så irriterande att sätta en times rast innan lunchen. Aja sen hade vi matte i 2 timmar men jag fick inte särsklit mycke gjort. Vi höll mest på att planera våra skoltröjer som man får när man slutar nian :) Och dagen slutade med svenska o nu sitter jag äntligen hemma. Helt slut...
Haha juste Ida och jag vart typ ner slgna av 5st 4er nej men så illa var det inte ;) men det började med att hon sparkade bort deras boll för den kom imot henne. Och då vart dem typ helt galna och börja kasta snö och slås så då tog vi deras boll. Men dem fick den till slut. För dem lovade att de skulle vara jätte snälla. haha skit ungar.

Dagens bilder



Ida och jag hade ganska så tråkigt på matten så vi tog på kläder på benjamin
(skolans skelett) haha vilka idéer...  Dresscode



facelook



Ida haha helt förstörd stackare






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0