jobbat

Började jobba kl 7 idag så var tvungen att gå upp kvart i 6. Det tar typ 20 min att åka moppe dit. Kom till och med 10 min för tidigt, Haha. Vi hade en beställning på 100 liter som skulle plockas på bara en timme så vi körde hårt direkt på morgonen. Sen gick vi till det andra landet där dom små jordgubbarna växer så vi satt nästan på samma ställe hela tiden för att det var så mycket. Och lagom när vi skulle dra hem hade dom fått en ny beställning på 50 liter till så det var bara att lägga sig i landet och plocka mer men det gick på en timme. När jag kom hem vid ett tog jag en snabb dusch och bytte om sen bar det av till natha för att vara barnvakt och nu är jag hemma. Helt dööd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0