jobbjobbjobb

Första dagen på jobbet och jag är redan död. Har suttit på alla fyra och plockat jordgubbar i 6 timmar och nu är jag skit röd på ryggen. Det är iaf tur att det är flera som plockar så man har några att snacka med. Aja jag slutade kl 2 idag men på vägen hem körde jag lite fel så var hemma kvart i 3 haha. (det tar egentligen en kvart) När jag kom hem tog jag en snabb dusch och sen cyklade jag ner till stan. Och ikväll blire att sova tidigt ska upp halv sex imorgon. Jag börjar halv 7 och slutar när jag vill så tänkte sluta runt 11. Sen blir det att fixa sig och åka till borsökna. vid 5 hämtar jag madde hos hennes mormor och morfar och sen drar vi in till stan.

En bild på min snygga bränna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0