måndag

Vaknade idag av att min hand va helt cp. Vet inte vad som hade hänt men jag kunde inte röra den men efter ett tag vaknade den till liv. Började halv 9 idag med prov i eng, vet inte riktigt hur det gick. Sen hade vi gympa och då fick vi lära oss hur man sätter ihop ett spritkök. Det kan vara bra att kunna om jag får ett ryck och vill ut o tälta! Efter det hade vi medicinsk grundkurs och svenska. Drog hem till annelie och hämtade saker som hon hade bakat sen åkte jag till natha och efter det åkte jag ner till stan och tränade. Ska försöka träna 2 gånger i vecka nu så vi får se hur det går. Imorgon börjar jag 20 i 12 tror jag och slutar halv 1 inte helt fel. :)

Bilderna från kräftskivan





Kommentarer
Postat av: Sandra Ackefjord ♥

Älskar kräftor :D

2010-09-06 @ 19:51:42
URL: http://sandraackefjord.blogg.se/
Postat av: Andrea

sv: hoppas du får en fin dag :)

2010-09-07 @ 11:08:31
URL: http://onlyandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0